دنباله صفحه ده
حقوق شهروندی بهئیان
منتظری در آواخر عمر از ترس نکیر و منکر و فشار قبر در تأیید حقوق شهروندی بهائیان ایران فتوایی
منتشر کرد که باعث رضایت برخی و هم چنین خشم ایرانیان شد
حقوق شهروندی بهائیان از دید آیت الله منتظری چیزی جز در راستای احکام اهل ذمه در فقه اسلام و
شرایط زندگی کفار و مشرکین در کشور اسلامی نیست . اهل ذمه حقوق مساوی با مسلمانان ندارند بلکه
طبق شرایطی جان و مال و ناموس آنان در امان حاکم اسلامی است و باید به حاکم اسلامی جزیه بپردازند
در سالهای اغازین اسلام یهودیان و مسیحان با پرداخت خراج و جزیه به حاکم اسلامی اجازه داشتند در
سرزمینهای اسلامی طبق شرایطی که در احکام اهل ذمه امده است زندگی حقیرانه و ذلیلانه ای داشته باشند
احکام اهل ذمه بعدها برای زردتشتیان هم البته با تفاسیر و اجتهاد فقها قابل اجراء گردید و امروز دامنه
اجرای حکم اهل ذمه گسترش یافته است و نسبت به مؤمنین ادیان دیگر قابل اجراءهست
اهل دمه علاوه بر پرداخت جزیه که میتواند طبق فرمان حاکم اسلامی کمر شکن باشد حتا حق ندارد بر مرک
خویشاوند خود بلند بگرید . شخص ذمی حق ندارد خانه ای بهتر و یا مرکبی هم طراز مسلمان داشته باشد
اهل ذمه حق ندارد دعا و نیایشهای دینی خود را در خانه خودش با صدای بلند بخواند که مبادا بگوش مسلمانی
برسد ..ذمی حق ندارد به شخص مسلمان عقاید خود را ابراز نماید زیرا اینکار تبلیغات ضد اسلامی ست و
مخالف احکام اهل ذمه است اهل ذمه مجاز نیستند که فرزندانشان را آنگونه تربیت کنند که دین آنها از آنان
خواسته است و انتظار میرود .. اهل ذمه حق ندارند در سرزمین اسلامی معبد و عبادتگاه بسازند
اهل ذمه اگر همه احکام مندرج در فقه اسلامی را پیرامون اهل ذمه ندانسته اجرا ننماید طبق احکام اسلامی کافر
حربی محسوب می شوند و قتل آنان واجب است اگر بخواهم احکام اهل ذمه را در این جا مشروحاً بیاورم
آنوقت متوجه خواهیم شد که چه اندازه فتوای آیت الله منتظری مزورانه و سالوس منشانه است
و اگر عده ای از مسلمانان مزور بظاهر اصلاح طلب از آن پشتیبانی می کنند سببش این است که بخوبی شرایط
اهل ذمه را می دانند
باید از مسلمانان آزادیخواه و مدافع حقوق بشر و هم چنین از بهائیان دعوت کرد که بحث حقوق شهروندی همه
ایرانیان را بکلی از احکام فقه اسلامی و یا هر عقیده دینی منفک نمایند
تا بلکه همه ایرانیان از شر احکام عصر جاهلیت اسلامی رها شوند و به یک دموکراسی پارلمانی و تساوی
کامل حقوق شهروندی نائل گردند
مبارزه برای پاکسازی ایران از وجود فرقه ضاله و منحرف بهایی آرام آرام تبدیل به جنبش ضد پادشاهی و
حکومت مشروطه و ضد اندیشه آزادیخواهی و دموکراسی خواهی شد
و نهایتاً در طول چند دهه تبدیل به مبارزه برای سرنگونی سلطنت پهلوی در ایران گردید
حضور دو امیر عالیرتبه ارتش و حضور واعظ بدنام و گماشته مشهور محمد تقی فلسفی در خراب کردن
خطیرة القدس بهاییان نشانه رضایت شاه و دولتهای وی برای تعقیب و سرکوب بهاییان و نمایشی مستهجن و
خارج از دور اندیشی سیاسی برای جلب توجه ملایان بود
پس از آن برای رضایت ملایان ساواک انجمن خیریه حجتیه مهدویه را به وجود آورد که شعب ان زیر نظر
ساواک در سراسر کشور ایجاد شد و به فعالیتهای مذهبی و آموزش خبرگیری و خبررسانی و ایجاد آشوب
در میان اقلیتهای دینی مشغول و رفته رفته انجمن حجتیه بر خلاف نظر بنیانگذارانش خود شکارگاه هیئتهای
مؤتلفه اسلامی و سازمان مجاهدین خلق گردید
حقوق شهروندی بهئیان
منتظری در آواخر عمر از ترس نکیر و منکر و فشار قبر در تأیید حقوق شهروندی بهائیان ایران فتوایی
منتشر کرد که باعث رضایت برخی و هم چنین خشم ایرانیان شد
حقوق شهروندی بهائیان از دید آیت الله منتظری چیزی جز در راستای احکام اهل ذمه در فقه اسلام و
شرایط زندگی کفار و مشرکین در کشور اسلامی نیست . اهل ذمه حقوق مساوی با مسلمانان ندارند بلکه
طبق شرایطی جان و مال و ناموس آنان در امان حاکم اسلامی است و باید به حاکم اسلامی جزیه بپردازند
در سالهای اغازین اسلام یهودیان و مسیحان با پرداخت خراج و جزیه به حاکم اسلامی اجازه داشتند در
سرزمینهای اسلامی طبق شرایطی که در احکام اهل ذمه امده است زندگی حقیرانه و ذلیلانه ای داشته باشند
احکام اهل ذمه بعدها برای زردتشتیان هم البته با تفاسیر و اجتهاد فقها قابل اجراء گردید و امروز دامنه
اجرای حکم اهل ذمه گسترش یافته است و نسبت به مؤمنین ادیان دیگر قابل اجراءهست
اهل دمه علاوه بر پرداخت جزیه که میتواند طبق فرمان حاکم اسلامی کمر شکن باشد حتا حق ندارد بر مرک
خویشاوند خود بلند بگرید . شخص ذمی حق ندارد خانه ای بهتر و یا مرکبی هم طراز مسلمان داشته باشد
اهل ذمه حق ندارد دعا و نیایشهای دینی خود را در خانه خودش با صدای بلند بخواند که مبادا بگوش مسلمانی
برسد ..ذمی حق ندارد به شخص مسلمان عقاید خود را ابراز نماید زیرا اینکار تبلیغات ضد اسلامی ست و
مخالف احکام اهل ذمه است اهل ذمه مجاز نیستند که فرزندانشان را آنگونه تربیت کنند که دین آنها از آنان
خواسته است و انتظار میرود .. اهل ذمه حق ندارند در سرزمین اسلامی معبد و عبادتگاه بسازند
اهل ذمه اگر همه احکام مندرج در فقه اسلامی را پیرامون اهل ذمه ندانسته اجرا ننماید طبق احکام اسلامی کافر
حربی محسوب می شوند و قتل آنان واجب است اگر بخواهم احکام اهل ذمه را در این جا مشروحاً بیاورم
آنوقت متوجه خواهیم شد که چه اندازه فتوای آیت الله منتظری مزورانه و سالوس منشانه است
و اگر عده ای از مسلمانان مزور بظاهر اصلاح طلب از آن پشتیبانی می کنند سببش این است که بخوبی شرایط
اهل ذمه را می دانند
باید از مسلمانان آزادیخواه و مدافع حقوق بشر و هم چنین از بهائیان دعوت کرد که بحث حقوق شهروندی همه
ایرانیان را بکلی از احکام فقه اسلامی و یا هر عقیده دینی منفک نمایند
تا بلکه همه ایرانیان از شر احکام عصر جاهلیت اسلامی رها شوند و به یک دموکراسی پارلمانی و تساوی
کامل حقوق شهروندی نائل گردند
مبارزه برای پاکسازی ایران از وجود فرقه ضاله و منحرف بهایی آرام آرام تبدیل به جنبش ضد پادشاهی و
حکومت مشروطه و ضد اندیشه آزادیخواهی و دموکراسی خواهی شد
و نهایتاً در طول چند دهه تبدیل به مبارزه برای سرنگونی سلطنت پهلوی در ایران گردید
حضور دو امیر عالیرتبه ارتش و حضور واعظ بدنام و گماشته مشهور محمد تقی فلسفی در خراب کردن
خطیرة القدس بهاییان نشانه رضایت شاه و دولتهای وی برای تعقیب و سرکوب بهاییان و نمایشی مستهجن و
خارج از دور اندیشی سیاسی برای جلب توجه ملایان بود
پس از آن برای رضایت ملایان ساواک انجمن خیریه حجتیه مهدویه را به وجود آورد که شعب ان زیر نظر
ساواک در سراسر کشور ایجاد شد و به فعالیتهای مذهبی و آموزش خبرگیری و خبررسانی و ایجاد آشوب
در میان اقلیتهای دینی مشغول و رفته رفته انجمن حجتیه بر خلاف نظر بنیانگذارانش خود شکارگاه هیئتهای
مؤتلفه اسلامی و سازمان مجاهدین خلق گردید
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen